Powered By Blogger

Friday, June 24, 2011

"Mimpi yang tak pasti".

Hye. Assalammualaikum :)


Selamat Pagi dan Selamat Hari Jumaat semuanya.
Hurmmm. Macam mana ekk nak mulakan? Ke tanak bagi tahu? Hurmmm. Kalau tak bagi tahu nanti simpan lama-lama boleh jadi tak betol pulak kan. Hehe :)
Okay lah kalau macam tuh, lebih baik saya ceritakan jela ye. Seperti tajuk diatas tuh lah, 'MIMPI YANG TAK PASTI'. Hurmmmm. Macam tajuk novel je kan. Haha. Okaylah, cenggini ceritanyaaaa.~~


HAHAH. Suspen tak? Suspen tak? Hehehe -,-
Alaaa, macam tak suspen je kan. Huhuuhu. Dah lah, macam neh sebenarnya, 3days ago, aku mimpi someone yang aku kenal tapi tak lama. Dan aku sendiri tatau kenapa aku boleh mimpi dia. PELIK gila lah, sebab sebelum-sebelum neh, aku tade pon nak ingat-ingat die. Hurmmm.
Tapi sejak kebelakangan neh, aku mimpi dia je. Ada apa-apa ke ekk? Ke dia dah 'mandrem' aku? Haha. Chooiii, tak baik fitnah orang. Heeee :) Tapi tak fitnah pon. Aku cakap apa yang aku rasa.
Sebab memang aku pelik sangat-sangat. HURMM.~~




Sebelum-sebelum neh tade pon aku nak ingat-ingat dia, nak mimpi-mimpi dia. Tapi, lately aku selalu jugak teringatkan dia. Ntah apa-apa lah. Aku tanak ingat dia, dia boleh pulak muncul dalam kepala hotak aku neh.
Serious sangat pelik. Yela, if korang nak tahu, aku kenal dia pon tak sampai berapa bulan. Aku jumpa dia pon tak lama. Ermmmm.... Dalam 4bulan macam tuh je aku kenal dia. Lepas tuh, dah lost contacr suma. Lost contact? Haha. Memang tak pernah call or message pon. Kan.!!
Jumpa pun macam tuh, macam tuh je. Kenal pon kenal macam tuh, macam tuh. Tuh je. Tade lah, sampai nak ajak date ke apa kan.


Awal tahun neh, aku dah tak jumpa dia, dan tak pernah pon nak call or message dia. Lagi pon nak buat apa kan. Tapi sekarang neh? Haihhh, kenapa pulak dia boleh muncul dalam kepala hotak aku? Hurmmmm. Kau dah buat apa ekk kat aku? Kau guna-guna aku ehh? Hehe. Jahatnyaaaa.
Astafirullahal'azim. Tak baiknya aku, cakap macam tuh kat orang. Ke sekarang neh, dia pon selalu mimpi and ingat-ingat kat aku? HAHA. Perasan je.~~
Tade lah, aku ada dengar orang cakap, kalau kita teringat kat someone dengan tiba-tiba, maknenya orang tuh sedang ingat kan kita jugak. Ermmmm. Betul ke ekk? Aku pon tatau. Sebab aku jarang nak ingat-ingat orang neh. Haha. Aku akan teringat kan someone tuh kalau aku rasa betol-betol rindu kat dia. AL-MAKLUM lah, aku kan tade perasaan. Haha.~~ Teettt...





Kalau aku mimpi macam neh ke kan best, eehh-ehh, jap tanak lah mimpi. Kalau macam neh aku nak jadi kenyataan. HAHAHA.~~ Bangun tidur je tengok-tengok dah jadi puteri raja kan. Phiewww. Memang best nak mati lah jawab je. Tayah nak susah-susah kerja kan. Hehe :) Wahhh. Tade ke anak-anak raja yang nak kat aku? HAHAH.~~
Masalahnya, ada ke putera raja nak kat aku kan? Erkkkk..... Memang tade lah jawabnyaaa.


p/s : Aku tanak lah ingat-ingat dia. Hurmmm. Sebab aku tak suka dia pon. Haihhh.!! Tetiba aku geli pulak. Blueksss.~~ Tak suka,tak sukaaaaa.


Kbai, salam :)


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: