Powered By Blogger

Thursday, June 09, 2011

"I want Kitty", PLEASE ":(

Hye. Assalammualaikum ":)


Hai, Selamat Pagi. Hope hari neh akan lebih baik dari semalam. Hehe. HOPEFULLY lah. Korang semua dah breakfast ke? Kalau belom pergi lah breakfast dulu. Sebab breakfast tuh penting untung rutin harian kite. Huhu. Dah macam doctor pemakanan pulak kan. Hahahah -,- BLUEKSS.~~


Sebenarnya, saya nak bagi tau lah, yang saya nak anak kucing. Heeee. PLEASEEEEEEE. Sesiapa yang ada anak kucing yang comel-comel tuh, meh lah bagi kat saya. Hehe :) *nak yang comel je*. Haha -,- KEJAM....
Teringin nak bela kucing. Sangat-sangat teringin neh. Sejak-sejak my rabbit dah meninggalkan dunia. Hehe :) Ohh, I mean dah mati lah. Kalau you'll nak tau dulu saya ada bela arnab. Heeee "___"
2 ekor tau. Hehe. BIEBO and BUBU. Tapi, sayangnyaaa mereka tak lama dengan saya. Sebab mereka dah mati. HUWARGHHHH.... Rindunyaaa dengan arnab-arnab saya. Hurmmmm ":( Sob.sob.sob........ Okay, itu gediks namanya. Haha. Tapi serious saya rindu.....


SO, sejak arnab-arnab saya dah mati, sekarang teringin nak bela kucing pulak. Walhal, kalau korang nak tau lah. Sebenarnya, saya dari dulu sampai la neh takot sangat dengan kucing. Heheh :)
Kalau nampak kucing. Macam nampak harimau depan mata, punyalah takot kan. Huhu -,- OVER SANGAT TUH~~
Ahh, lantak pi lah. Dah kata pon takot kan. Nak cover-cover kenapa. Hehe.


Okaylah. Tapi sejak-sejak neh, rasa macam teringin je nak bela kucing. HAIHH. Tengok kucing macam comel je. Eeeeee, GEWAMMMM TAUKK. Huhu :)  




Comel, comel, comel <3


Comel, comel, comel <3


Comel, comel, comel <3

Tengok yang neh, gewammmm jea. Hahahah -,-


So, sesiapa yang tanak anak kucing tuh, meh lah bagi kat saya ehh. Saya nak. Hehe. Tapi bagi yang FREE OF CHARGES lah. Kalau yang jual tamao lah. Hahahahhahaa -,-
Kalau apa-apa just message me kat FB, TWITTER. *Itu pon kalau ade orang nak bagi lah kan. Heee -,-  PEACE~~


p/s : Kalau bela kucing mesti banyak kos kan? Hehe -,-


Anak Pak Ali terkencing,
Aku nak kucing,
Ahhhh, tak kira-kira :)
Haha.. Bongoks.!!


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: