Powered By Blogger

Friday, June 24, 2011

"Nobody Perfect, Right?"

Hye. Assalammualaikum :)


I knows i'm not a good girl, but I tried to be a good girl. And as a human, nobody perfect even you're Putera Raja sekalipon kan. Hurmm. Not at all, dekat sini aku nak cakap lah, even aku bukan baik sangat, But, I'll try to be......
And as you know, people always make mistake, include me. Am always make mistake in my life. Ohhh. Sangat menyesal. But, the time will not return back for you, untuk ubah segala-galanya. Goshh.


Okay lah, kat sini aku nak bagi tahu, If you want to do something, please think carefully, that you will not regret in the future. As like me....
Because masa tidak akan berpusing balik. So now, what can I do is, berdoa kepada-NYA, supaya all my sins, yang telah aku buat selama neh dapat kemaafan dari-NYA :) Aminnnn.
Aku kat sini, bukan nak cakap apa. Aku rasa, jalan yang aku pilih sekarang neh, macam tak betul je. Sebab terlampau banyak kesalahan yang telah aku lakukan kan. Tak kira apa pon. Banyak sangat. Nak berpatah balik? Memang takan. Hurmmmm.~~


Huwarghhh..... :(
Ya Allah, apa lah yang aku buat selama neh kan, sampai macam neh sekali. Hurmmm. Korang pon mesti pelik kan. Macam besar sangat je dosa aku. Itu semua bukan ketentuan kita kan. Itu semua Allah S.W.T yang tentu kan. Kita hanya meredhai jalan yang diberi-NYA.


Okay, kalau korang ingat entri aku yang sebelum neh, yang mana aku pernah buat entri pasal nak bertudung kan? Hurmmm. If korang tak ingat tape. Nah link dia, sila lah baca neh, KLIK INI.
HAHA. Yela bukan apa, sekarang neh aku rasa aku macam nak pakai yang sopan-sopan, rasa nak bertudung pon ada. Mungkin dah sampai seru kot. Hehee :) Kalau dah sampai tuh, ALHAMDULLILAH -,-


Mari, aku nak tunjukkan pic aku bertudung :) Hehe. Bagi aku comel jugak kalau aku bertudung, tapi tatau lah kalau korang rasa apa. Hehee. Tapi, apa pon yang penting ikhlas tuh kena ada kan. JANGAN LAH BERTUDUNG SEKADAR NAK IKUT FASHION JE. Hurmmm.
Aku tak bermaksud nak berkata kat sapa-sapa. Aku cakap apa yang aku rasa. Sebab, aku rasa sekarang neh ramai yang bertudung sebab fashion. KAN.!!
Tapi tatau lah. Jangan marah. Heeee :) PEACE. 1MALAYSIA MAAA........




HAHA. Ini lah ghupenyaaa, kalau titew bertudung. Heeee. COMEL TAK? COMEL TAK? Comel kan?
Titew suka sangat. HAHA. Bulat je kan muka titew. Eeeuwwww. Tomeiiiinyaaaa. Anak sapa lah neh :)
Huhuhu. Rasa nak hantuk kepala sendiri kat dinding je. Hahahah :) ~~~ 


p/s : Kalau rasa aku bertudung cantik puji-puji lah. HAHA. Boleh macam tuh? Errrr.. Memang tade sape lah nak puji kan. Perasannnnnnnnnnnnnnnnnnnnn............


Kbai, salam.


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: