Powered By Blogger

Monday, July 04, 2011

"Yes, kali neh memang aku tengah marah".

Hye. Assalammualaikum :)


Tengok title kat atas tuh, mesti korang ingat aku neh garangkan? Rileks sebenarnya tade lah garang mana pon. Biasa-biasa je. Manja-manja gitew. HOHO.. Erkkk?
Aku bukan apa, kadang-kadang mood aku neh okay, kadang-kadang tak. Hurmm, biasalah perempuan kan, ada masa okayyyy... Ada masa memang tak okay lah kan. Heheheh :) Paham-paham sudah. Hurmmm. ~~


Now, aku nak bagi tau sikit, aku neh memang jenis yang tak sabar orang nya. Seperti yang korang tahu, aku boleh dikatakan cepat moody.. Hurmmm, aku pon kadang-kadang tak paham gak, asal aku neh cepat sangat nak moody.! Haihhh. Lagi satu, aku jenis tak suka orang tanya banyak-banyak kali soklan, sebabbbbbbbbbbbbbbbbbb....
AKU MEMANG TAK SUKA NAK JAWAB BANYAK-BANYAK KALI.!!!!!! Korang paham tak? Kalau paham BAGUS...


Bukan apa, korang pon tahu kan, aku kerja sebagai apa? Hurmmm. Kalau yang dah tahu tuh bagus lah. Sebab aku tanak bagi tahu banyak-banyak kali. Seperti yang korang tahu aku macam mana.
Aku bengang kalau orang yang call neh, suka sangat tanya banyak-banyak soklan. Aku tahu itu memang kerja aku, tapi jangan lah call asek tanya benda yang sama je. Siapa yang tak menyirapkan kalau macam tuh. HUHH...!!


Neh ada lagi satu client neh, boleh dia tanya, nak turun ikut apa? Kau panas tak kalau macam tuh? HUH. Kalau floor office aku tingkat 1, kau nak turun ikut tangga pon tape. Neh office aku tingkat 21 okay. Takan kau nak turun ikut tangga pulak? KAN..!!
Haihhh, dah tentu-tentu lah turun ikut LIFT..LIFT..LIFT okay. Ohmakaihh, sabar jela.
Nasib baik lah aku penyabar sangat-sangat orangnya. HUH. Blueksss.



Aku tengah marah neh. tengok muka aku neh.!!
Aku kalau buat muka cmni comeii tak? Huhuh.. Mesti comeii giler kan? HAHAH..


Okay-okay, dah nak balik neh, apa lagi... Touch-up sikit-sikit, pakai bedak sikit, lip gloss sikit, kemas meja bagi clear semua atas meja, then pergi toilet, tade lah jap lagi dalam train time-time tuh nak rasa terkencing lah, terberak lah kan. Kan.


Kbai, salam.~~


p/s : MOTS, kalau tengah marah, senang je nak hilang kan kemarahan tuh. Nak tahu ke, macam mana? Hurmm. Senang je, pergi sembahyang. Confirmmm. Kita akan jadi lebih sabar orangnya :)


Lots of Love
Fia Aznam Roses 

No comments: