Powered By Blogger

Friday, September 23, 2011

"Am I a bad girl.?"

Hai, Assalamualaikum :)


Hurmmm, tengok tajuk? Macam mengundang je kan.. Haihh.. Sebenarnyaa, aku sendiri pon tak kenal dengan diri aku.. Boleh tak macam tuh? Serious lah, aku pon tak paham neh..
Aku neh baik ke? Jahat ke? Hurmmm.. Nak kata baik, mane ade orang yang kan.. Nak kata jahat? Apa yang benda jahat aku dah buat? Nak kata membunuh? memcuri? Huh.. Aku betol-betol tak paham lah.!!

Nak kata aku gediks? Hurmmm.. Sorry to say lah, ada ke perempuan yang tak gediks.. Meh sini tunjuk kat aku perempuan yang tak gedik.. HUH.. Sedangkan perempuan yang bertutup-litup pon gediks.. *Maaflah, kalau aku cakap neh, boleh jadi isu pulak*.. Aku cuma tak puas hati jela..

Seriously, now i'm very happy with my new life.. Tapi................................................
Seeee, still ada tapi kan? Haihh, bukan aku nak mengeluh dengan life aku.. Cuma, sometimes aku agak tension and stress mana dengan kerjanya, dengan orang sekliling dekat office neh, mana nak jaga-jaga hat-hati orang lagi.. Hurmmmm.. What a bad lah.. Arghhhh...!!!

JAHAT ke aku? BAIK ke aku? Hurmmm.. Memang sebelom neh, aku tahu yang aku "agak nakal", jugak.. Heeee :) Yelaaa, setiap insan ada masa silam tersendirikan.. Aku tak terkecuali lah..
Tapi, as you'll know, MANUSIA BISA BERUBAH.. *Haaa, terkeluar bahasa Indon*.. Ermmmm..! Serious tak boleh blah neh..

Kenapa lah bila dah bahagia dah happy, ada je benda yang tak kena, ada je benda yang datang.. Bermacam-macam dugaan yang datang.. Sedihnyaa aku.. :(
Kenapa harus terjadi macam neh? Kenapa? Apa salah aku? Haaaa? Eeeeeee, rasa macam nak nangis air mata darah neh.. Huwarghhh :( :( :(


Aku pening kepala bila memikirkan apa yang terjadi / berlaku.. Asek aku je nak jaga hati orang.. Hati aku? Sapa yang nak jaga? HAAA? 

Ya Allah, jangan lah, disebabkan benda-benda kecik, hubungan aku berantakan.. (Haaa, ayat pon dah tak boleh blah neh)..! Amin.. 
Malunyaaa, bile preview baca balik ayat aku..! Haha.. Jiwangnyaaa aku neh kan.. HUAHUAHUA.. Haaa, lantak lah.. Weekss..

As'salam. Kbai..


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: