Powered By Blogger

Tuesday, September 27, 2011

"Stalker Terhebat awak neh".

Hai, Assalamualaikum :)


Hai, rindu betul dengan blog tak berapa nak comel neh.. Hurmmm..! Yela, bukan tanak update ke hape kan.. Sebabnyaa, sekarang neh ada STALKER TERHEBAT..! Okay, memang stalker lah kau neh.. Haihh, dah tukar link blog pon kau boleh lagi nak stalker kan.. Hurmmm.. Aku pon tatau kenapa? Best sangat ke blog aku sampai kau nak tahu semua benda? Hurmmm.. Ke kau sayang sangat dengan aku? Hehe.. Oopsss.. *Terperasan pulak..!

HUH.. Tahu lah, kau stalker blog aku.. Jangan ingat saya tatau yee awak.. Nak kena babap neh stalker-stalker blog titew.. Eeeeeee.. Blueksss.!!

Arghh.. Dah sudah lettew, malas lah nak cakap pasal stalker-stalker neh.. Suka hati kau lah, nak buat apa pon.. Baru lah rasa diri disayangi dan dihargai neh, bile ada orang stalker.. Erkk.. Eeeeeee, perasan and plus-plus geli okay.. HAHA..

Tapi masalahnyaa, cuma aku pelik sikit lah, kenapa ekk kau nak stalker bagai? Haaa? Kenapa ehh? Kenapa tanak jumpa depan-depan then cakap je, apa yang kau rasa tak puas hati, kan ke senang, tade lah nak ade rasa dendam ke rindu ke kan.. Haaaa.. Senang kan.. Kalau asek nak macam neh je, sampai bila?

Aku rasa diri macam tak bebas tau tak, sebab rasa diri macam diperhatikan.. Sebab apa je yang aku buat, kau tahu, aku buat tuh, kau tahu, aku buat neh, kau tahu.. SERAMMM NIEH..!


Bukan apa lah, bila kau buat macam neh, aku rasa aku macam tak bebas, sebab apa je yang aku nak buat or pe je yang terjadi kat mesti kau tahu and mesti kau nak tahu kan.. HAIHH.. Aku bukan tak suka kalau kau nak amek tahu ke, nak risau ke apa kan, cumaa aku tak suka setiap kali ade je, mesti kau nak bercerita and bagi tahu kat kawan-kawan kau untuk nak kan kepastian.. HURMM.. 

Jangan ingat aku tatau, aku tahu semua benda.. Yela, lagipon BTR tuh bukan besar sangat kan.. Hurmmm.. 
Tapelah, aku tak kesah pon apa yang kau nak buat, yang penting kau happy and aku pon happy.. Malas lah nak bergaduh ke, nak apa ke, macam budak-budak je aku rasa.. 

Ohh, btw, if kau nak tahu, status-status yang aku updated tak kira lah kat BBM ke, kt FB ke, sama sekali tade kena mengena dengan kau.. Hurmmm.. 
Aku takot lah jugak kalau kau terasa ke apa kan.. Aku just nak bagi tahu je.. Aku tahu, kau mesti baca blog aku punyaa.. 

Okay lah. semoga berbahagia.. Mehh sini laga-lagi pipi sikit.. HAHAHA.. Bluekss.. Sekian..

Kbai..


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: