Powered By Blogger

Monday, September 12, 2011

"My Sista Gediks".

Hye. Assalammualaikum :)


Selamat Pagi Malaysia..
Hari neh, sangat mengantuk sebab malam tadi tidur lambat.. Heeee -,- Sebenarnya, tadelah lambat mane pon.. Tidur malam tadi dalam pukul 11.00 malam.. Lambat ke kalau macam tuh? Hurmm.. Rasa tade lah lambat mana.. Cume bangun awal kan.. Tuh yang rasa tidur macam tak puas tuh.. Arghhh.. Kalau ikutkan hati memang malas nak bangun.. Tapi, bile dipikirkan, aku kan orang bekerjaya.. Haha.. Takan aku nak tidur je.. Membesarkan badan yang sedia ada besar neh? Hahah.!! Mulut choiii..

So, dengan semangat yang membara, aku kuatkan hati untuk bangun.. Arghhh.. MALAS okay.. Terpakse neh.. Nasib lah aku neh kerja makan gaji, kalau aku kerja sendiri mau bankrup kot business aku kalau macam neh.. Hehehe -,-

Okay lah, kali neh aku tanak lah cerita pasal diri aku je.. Nampak sangat den neh pentingkan diri sendiri, so kali neh aku nak cerita pasal adik perempuan aku lah.. Heheh :) Tapi tade lah cerita mana pon.. *Sebenarnya, saje je nak banyakkan entri untuk bulan September*.. Hoho.. Sekarang mood nak berblogging giler down, nak kata tade idea, idea ade je.. Rasa melambak-lambak idea dalam kepala hotak neh, tapi bile time nak menaip je, mula lah jejari-jejari yang tak berapa runcing neh malas.. Haha.. Tatau lah kenapa.. Sangat malas sekarang nak berblogging..
Tapi bile, stalker blog orang, entri dorang setiap bulan, berlambak.. Rasa jealous pon ade.. And now, aku nak naikkan semangat aku untuk terus berblogging.. Arghh, giler down..

So, back to the real topic, yang aku nak cerita kan pasal adik perempuan aku yang sorang tuh.. Hehe.. Ehh3, jap.. Aku ade ramai adik perempuan ke? HAHA.. Tade lah.. Adik perempuan aku sorang je.. Meh sini lah, nak bagi tahu kat kenkorang semua, yang aku neh ada 4 adik beradik.. Sebelum neh aku ada bagi tahu korang ke? Hurmmm.. Aku lupa lah.. Hehe -,-
Maklum lah, umur semakin meningkat.. So, pelupalah jadinya.. HAHA.. Untuk pengetahuan korang, aku anak sulung.. Heeee :) Besar okay tanggungjawab anak sulung neh.. Hurmm.. AKU BANGGA JADI ANAK SULUNG.. Hoho..

Dah-dah, kata tanak citer pasal diri sendiri? Tapi selit gak.. Haha.. Pela, nak interfere je aku neh kan.. Hurmm..
Dah, meh sini aku nak cakap pasal adik perempuan aku..


Haaa neh lah adi perempuan aku yang gediks tuh.. Haha :) 

Nama die : Farina Iryani tapi orang selalu panggil die Fyeena je.. 
Umur? Hurmm.. Jangan tanya lah, tengok pon tau dah kan, macam budak sekolah.. HAHA.. So, die kecik lagi.. Umur 14 tahun..

Dah la, malas lah nak citer panjang-panjang pasal adik saya neh.. Penat.. Ahhhh.. Semput.. semput lagi.. HUAHUAHUA.. Blueksss..

Sekian, Kbai.. 


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: