Powered By Blogger

Tuesday, November 01, 2011

"Bila lama tak berblogging. macam nie lah jadinya".

Hi.. Assalammualaikum :)


Tengok title kat atas tuh pon tahu kan.. Bila lama tak berblogging, bila lama dah, jari jemari neh tak menari-nari atas keyboard.. And now, bila dah start blogging balik dan diri pon semakin rajin untuk membebel dan berkongsi cerita, so banyak lah cerita-cerita yang nak dikongsikan.. Heeee -,- Auwww.!
Disebabkan sekarang neh sudah pukul 3.00 petang.. Dengan itu, mata aku yang besar macam burung hantu neh pon semakin mengecil dan mengecil.. Haihh, nantok okay.. Nasib kat office, kalau aku kat rumah neh aku dah belengkau *tidur* dah.. Huhu :)

So, untuk mengelakkan aku dari mengantuk, mesti korang nak tahu kan apa yang aku dah buat?? Heeee.. Salah 1 nya, bila aku tengah bosan kat office neh, nak-nak kalau aku tade kerja, selain bermain di laman sesawang yang aku ada, FB dan Twitter, aku suka baca gossip.. Huhu.. Aku suka baca kat 'Oh Bulan or Oh Artis, tak pon Murai.com'.. Huhu.. Itu lah gamaknya bila tengah tade kerja.. Bosan okay.. Dah lah, kat office aku duduk sensorang kan.. Huwarghh ;'(
Nak marah pon kena cakap sensorang, sedih pon sensorang, happy pon sensorang kat office neh.. Haishh.. Apa lah nasibkan.. Hurmmm.. Tapi nak buat macam mane, nama pon kerja.. Sabar jela kan.. Tuhan tuh Maha Adil.. Chill.. Heeee -,- "

Okay, sebenarnya kalau korang bukak blog aku, mesti pelik kan.. Sebab blog aku kosong je.. Dah tade pe dah.. Hurmmm.. Sebabnyaa aku bosan lah dengan template lama.. Now tengah mencari templat baru, tapi belom ada yang menarik jiwa aku.. Huhu.. Macam poyo je, padahal blog memang tade lah cantik mana kan.. Huhu.~~
Tapi nak buat macam mana kan, disebabkan bosan yang agak melampau, aku delete lah template lame, banner pon aku tukar dah.. Untuk kali neh banner aku letak picture aku sendiri.. Sebab, nak buat header sendiri pon, bukannya aku pandai kan.. Setakat nak edit sikit-sikit tuh boleh lah.. Teeheee..~~

Memandangkan aku yang bodoh neh tak pandai nak buat header sendiri, maka jadi lah macam nie.. Tapi..tapi..tapi.. At least, aku buat neh dengan air tangan aku sendiri.. Hoho.. Padalah tadelah kreatif mane pon.. Huhu.. Dah lah. temgok lah sendiri hasil air tangan aku yang ta seberapa neh.. Hoho :) #Maluuuu, sambil tutup muka.. MUAHAHA.. Gelabah okay..!


Haaa, tadaaaa.~~ 
Ini lah hasilnyaaa.. Eeeeee, macam budak-budak kan.. Kelakar pon ada.. Tapi lantaklah, kesah pe aku.. Blog aku, suka hati aku lah kan.. Huhuh -,-" Mmuahxx.. 


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: