Powered By Blogger

Tuesday, November 01, 2011

"Hey Babe, How do I look.?"

Hi.. Assalammualaikum :)



Sebenarnya, now ramai betul perempuan yang dah bertudungkan.. Termasuklah artis-artis, ramai yang bertudung.. Heee -,-"
Tapi aku?? Hurmmm, bila lagi ekk?? Ntah lah, susah nak cakap.. Sebabnyaa, itu semua ikut pangkal kata hati.. Kan, kalau pakai tudung tapi hati tak ikhlas tak guna juga.. So, kena lah bagi masa sikit.. Kan..

Yela, kalau kita bertudung neh, banyak benda yang kita kena ubah kan.. Hurmm.. Contohnyaa, percakapan, perbuatan dan sewaktu dengannya.. Betul tak? Kalau pakai tudung tapi perangai macam haraaammm..! Tak gune derr.. Okay lah, malas nak update panjang-panjang..
Lagi pon da nak balek neh.. Yehuuuu.. Tapi................... HUJAN okay.. Macam mana nak balik?? Itu maknanya, kena tunggu lah sampai hujan berhenti.. Heeeee -,-"

Okay lah, nak show off sikit pict kite.. Ahaiii...~~

Tadaaa..


Ehhh, salah lah.. Heheh.. Ini bukan I neh.. Ini Fatin Liyana :) Kehkehkeh -,-"

Haaa, neh yang betul punyaaa.. Terima lah dari saya.. 
PEACE ~~


Haaa, ini baru lah Fatin Aznam.. Ahakss.. Yang tadi tuh Fatin Liyana.. Huhuh :)
Pipi nak tembam kan? Bulu kening nak lebat kan? Heeee.. Pelik.!! 


So, macam mane kalau saya bertudung? Okay tak? Heeee, doakan saya ye, supaya Tuhan bukak kan pintu hati saya untuk berubah.. Tapi, berubah dari kebaikan.. 'Amin Ya Rabbal Alamin'.

Sekian.. Nak balik dah.. Jumpa esok kesayangan.. Muahxmuahx..


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: