Powered By Blogger

Wednesday, November 02, 2011

"Mari Ber-Dating yoo".

Hi.. Assalammualaikum :)


Selamat Pagi 2nd November.. Ngeeee.~~
Tinggal beberapa hari je lagi nokk, akak nak masuk 22 tahun.. Ahakss.. So, untuk birthday aku kali neh banyak perubahan yang berlaku.. Tapi, itu nanti I story-story ye.. Heee~~

Seperti yang korang tahu, now aku ada dah ada kesayangan.. *Blushing*, maluuu lah I nak story.. Hehehe.. Okay nak jadi kan cerita aku dengan BF sekarang selalu jugak keluar date.. Boleh dikatakan, setiap minggu okay aku keluar dating.. Hehe.. Gilaaa lah.. So, malas lah nak cerita lelebih..





Semua pict neh, aku amek time kiteorang pergi Melaka.. Tapi kiteorang bukan pergi ber-2 ye.. 
Kebetulan hari  tuh, aku ajak die balik kampung aku, sebabnya kat kampung aku ade kenduri kahwin, so alang-alang dah balik kampung tuh. tak sah lah kan kalau tak jalan-jalan Melaka.. Heheh -,-"


p/s : Sekarang neh aku macam suka je nak bertudung.. Heee.. Amin :) Tapi untuk pakai sepenuh masa belom lagi lah.. Doakan saya -,-"


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: