Powered By Blogger

Friday, December 16, 2011

"Ada apa dengan JPO".

Hi.. Assalammualaikum :)


Sekarang neh musim cuti sekolah, so ramai lah orang plan nak pergi bercuti bawak family tercinta, yang belum kahwin macam I neh, sibuk menPlan nak pergi bercuti dengan kawan-kawan.. Weheee :) Tak sabar wehh.~
Hope apa yang dirancang akan menjadi kenyataan.. Yelaa, selalu apa yang dirancang tak pernah nak menjadi kan.. Bak kata pepatah "Kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan"..

Actually, kita orang plan nak pergi Penang end of this year, tapi memandangkan, Penang kan.. Banyak nak kena kuar 'modal', yela, kami neh bukan nya berduit sangat nak jalan jejauh neh..! Lagi-lagi aku tak dapat bonus lagi, takan nak harap boyfriend aku je yang support kan ! Kesian lah dekat die.. Setakat tolong sikit-sikit tuh boleh lah, lepas tuh plan nak pergi Pulau Pangkor, tapi apa yang korang tahu, hujung-hujung tahun neh, lagi-lagi sekarang neh musim hujan.. If nak pergi Pangkor tuh sah-sah lah kena naik bot kan.. So, di'sebabkan kami yang takut cuaca tak berapa nak elok, so tukar plan lagi lah nampaknyaaa.. Heee ":)

Last-last end of this year kami akan melawat Melaka lah nampak nya.. Heehee :) Haihh.. Melaka lagi.. lagi.. lagi.. dan lagiiiiiiiiii....!!
Aku tatau lah, kenapa kena Melaka? Hurmm, sebabnyaa situ jimat, dekat dan senang cari makana.. HAHA..

Okay, sebenarnya aku nak membebel pasal satu shopping complex neh, aku pon baru 1st time dengar tempat neh.. Yela, aku tak berape familiar sangat dengan JB neh, aku jejak JB pon baru 1 ataupon 2 kali je, pergi rumah pakcik aku dekat Batu Pahat, itu pon time aku kecik-kecik.. Sekarang neh? Hurmm.. Memang tak lah kan.. Nak jalan JB pon aku tatau.. Walaupun JB dengan Melaka tuh sebelah-sebelah je.. Huhu :)

Cakap pasal 1 shopping complex neh, aku rasa orang-orang JB mesti tahu punya.. Johor Premium Outlets ataupon JPO.. Hurmmm, aku dengar tempat neh best sebab barangan die sume nya branded-branded ye.. Lagi pon MURAH.. MURAH okay walaupun branded..

Ini tempat nyaa,, Bumbung jela.. Heee :) 

Armani Outlet

3
Ferragamo.. Handbag neh kalau kat KL mesti harge beribu, kat sana murah katanya.. 

Ohh, Coach handbag..! I wish I can get this.. #Hopefully.

Tommy Hilfiger :) 

Charles & Keith doh.. Aku memang pakai handbag jenama neh.. Heee :)
Kalau aku shopping kt JPO neh, confirm aku beli banyak-banyak.. Huhu -,-"

Murah siotttt.. La Senza.. 

La Senza & ESPRIT..

DKNY & LaCoste.. 

CK.. Sukaanyaaaa -,-"

 GUESS.. 

Padini & Vincci, dengar kat sini baju Padini ade yang bawah RM10 je.. Kalau Vincci confirm aku dah boleh beli kasut banyak-banyak.. Haihh, SABAR JELA.. 

Bonia pon ada.. Yang Oroton tuh aku tatau jenama dari mana.. Sebab tak pernah dengar.. 
Roxy pon ade tau.. 


Aku nak pergi shopping kat sini lah.. Bila dapat pergi sini neh????  


Sekian. Kbai.. 


Lots of Love
Fia Aznam Roses

2 comments:

Lizzie Chuckguire said...

alaaaaa..jauh la pulok smpai ke JB tu.nk sopink dkny..=D

Fia Aznam said...

tau tape kan.. jauh je semata-mata nak shopping barang branded kt sini.. tp yang penting nak beli handbag kt coach.. heeee :D