Powered By Blogger

Wednesday, December 14, 2011

"Pening lah macam neh, Bila nak kurus neh weh.!!"

Hi.. Assalammualaikum :)


Sekarang neh, dah nak masuk Tahun Baru, hampir masuk tahun 2012 ye kawan-kawan, tapi aku?? Still macam neh, kemanakah perginya azam aku untuk kurus kan badan tuh? Aku rasa azam yang satu neh, setiap tahun ade kat dalam my wishlist.. Tapi kenapa masih tak berubah-rubah?? Haishh.. #DEMMIT..

Aku sentap okay.. Aku tatau kenapa aku susah giler nak kurus.. Hurmm.. Nak kata tak diet? Hurmm, ade jugak aku diet, tapi same jugak, pergi gym pon same jugak.. Kenapa, kenapa, kenapa neh???
Aku pening lah memikirkan satu hal neh..! Aku nak kurus neh.. Sebabnyaaaaaaaaaaa, aku memang nak kurus sebelum.. Tuttttttttttttttt..!!! HAHAH *Tersipu-sipu malu*.. Ecehh, gurau je..

Aku kalau boleh memang nak kurus sebelom tahun 2012, itu memang niat and azam aku tahun neh, tapi.................... Nampak gayanyaa macam tak termakbul je azam aku tuh, so kena lah tambah lagi setahun untuk menguruskan badan neh.. :'( Bencinyaaaaaa..


Haa, tengok gemuk kan? GEMUK tau.. Bencinyaaa kita :( 

Bila nak kurus neh.!! Hopefully tercapai lah hajat aku nak kurus tahun depan.. Amin -,-"


Lots of Love
Fia Aznam Roses

No comments: