Powered By Blogger

Tuesday, February 14, 2012

"My Hantaransss List".


Hi.. Assalammualaikum :)


Selamat Pagi.. Happy Valentine's Day to those who's celebrating.. 
Sorry, fyi I'm not celebrating Valentine's Day :) Heee.. 

Okay, eventho my engagement still lambat lagi, but now I'm started to look out the barang hantaran tau.. Heee -,-"
See? Nampak tak ke-excited-kan saya tuh?

Yela, we need to start from now.. Ingat senang ke nak provide all things in a short time? Susah okay..
If my salary ribu raban.. Boleh lah citerkan.. Neh salary ponn..... Hurmmm.. Cukup-cukup makan.. Memang susah lah.. But I am grateful with what I have.. Syukur, Alhamdullilah..

Okay now I need to cari sikit-sikit for my hantarans.. I've a list for what I want for that.. Heee :D
Boleh pening gak lah kan, nak cari benda apa yang sesuai to gave him..

Oraite.. Let's checkedout my hantarans list :-

* Sirih Junjung (Ini da confirm)
* Buah-buahan (Standard orang bagi buahkan!?)
* Cake
* Coklat
* Jeli & Gula-gula
* Sejadah
* Baju Kemeja
* Perfume
* ??????? (Seriously, no idea nak bagi apa lagi)

Okay, start from this month akan cari sikit-sikit.. Heee! 
And my theme for the E-Day will be light purple and pink.. How sweet kan.. Ahaks :) 


Lots of Love, 
Fia Aznam Roses

No comments: