Powered By Blogger

Thursday, August 29, 2013

"Assalammualaikum"


Hi Assalammualaikum :) 

Let's start with Bismillahirrahmanirrahim..

Sekarang aku nak start berblogging balik, memandangkan mood nak menulis menjadi-jadi sekarang ni.. Heeee.. Aku tau aku dah curang dekat kau wahai blog. Maafkan daku! Ecehh.. Nyampah uolls.. Tapi nak tahu apa sebab aku curang dekat kau? Sebabnya adalah korang pon tahukan sekarang banyak laman-laman sesawang yang berleluasanya.. Hehehe.. 

Kalau dulu aku nak meluahkan perasaan je aku akan luahkan kat dalam blog ni, carut-carut, sedih, gembira semua ada.. Tapi itulah orang cakap habis madu sepah di buang, dengan adanya Twitter selepas itu, aku pon start aktif bertwitter.. Apalagi aku pon startlah meroyan dekat twitter.. Kalau rasa marah je tweet, kalau sedih je tweet, kalau suka je tweet.. Macam tuh lah lumrah manusia.. Hehehe.. :) 

Okay, tanaklah luahkan perasaan lagi lepas ni.. Huhu.. Poyokan? Sebenarnya membuatkan mood aku nak menulis balik sebab aku nak story morry lah sikit about my wedding.. Tapi next postlah ye.. Heheh.. 

Tunggu.............

Okaylah ni nak share sikit lah gambar time raya hari tuh.. 



Purple uollss theme raya kiteorang this year.. Sedondon angattkannn.. 

Hehehe ~,~


Love,
Fia Aznam Roses

1 comment:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum, bestnya sedondon. warna baju raya kitorang tahun pertama je excited sedondon. tahun kedua lari tema. muahhaha. ni nak masuk raya ketiga, nak sedondon semula. in shaa Allah raya bertiga. alhamdullilah (",)