Powered By Blogger

Wednesday, September 11, 2013

"The Pre-Wedding - Part 2"


Hi Assalamualaikum :) 


Hello, I'm back.! Yes.. Kali ni aku nak continue balik cerita about my pre-wedding.. Seperti yang dijanjikan, alaa if korang baca previous entry aku kan nak story morry second day punya Pre-Wedding boleh dikatakan ni kesinambungannya laa. Hehe :) #Poyoss

Okay lah, memandangkan Pre-Wedding aku tuh aku buat 2 hari so untuk hari Ahad tuh, aku bangun awal okay.. Keluar rumah pon awal.. Kononnya tanak lambat-lambat sebab takut hujan.. Hehe.. So Pre-Wedding for the second day tuh aku buat dekat Tasik Perdana.. 

Oh! Lupa pulak aku nak bagi tahu yang the first day tuh Pre-Wedding aku buat dekat Bukit Cahaya and Sentul Park.. Hehe.. Tapi sadis! Dekat Sentul Park tuh kiteorang kena halau.. Kononnya dekat sana tak boleh bergambar.. Huh.. Whatever~~ Tak suka laaa.. 

Oraite, so Pre-Wedding kali ni aku bawak props yang lain pulak.. Konon-konon theme yang hari kedua tuh Picnik Pre-Wedding la.. Erghhh.. Siap bawak tikar bakul bagai tauu.. Huhu.. Ehh, tak dilupakan aku siap bawak novel lagi.. HAHAHAH.. 

So malas nak cerita panjang, korang tengok lah ni.. Heee :) 









Nah, a few pictures of mine time Pre-Wedding hari tuh.. Hehe.. Actually ada lagi tapi takkan aku nak tunjuk semuakan.. Aku just share yamg mana okay je.. Al-maklum lah gambar aku kebanyakkannya memain.. Huhu.. 

Okay lah.. Maybe sampai sini jela aku share pasal Pre-Wedding aku.. Next entry aku story morry pasal lain pulak k.. Hehe.. Tapi aku tau korang mesti tak sabar nak tunggu entry yang seterusnya.. Ahakss.. Tadelah.. Gurau je.. Heee.. 

Oraite.. Till then.. Bye :) 

Love,
Fia Aznam Roses

No comments: