Powered By Blogger

Wednesday, November 27, 2013

"Majlis Bertandang - 01 Jun 2013"


Hi Assalammualaikum :)

Selamat hari Rabu.. 
Semoga hari ini kita diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki.. InshaAllah, Amin :) 

Memandangkan sebelum-sebelum ni, aku dah update pasal hari pernikahanku, hari persandinganku.. Ecehh! So sekarang ni aku nak update pulak pasal Majlis Bertandang aku pada 01 Jun 2013 hari tuh.. Maafkan aku kalau aku suka update lambat-lambat, even dah jadi isteri orang selama 6 bulan.. Bukan apa aku tak berkesempatanlah.. Al-maklum lah, busykan.. Hehe :) 

So untuk pengetahuan korang, untuk majlis belah lelaki ni, aku dan suami aku dah pon decide untuk majlis tuh nanti akan buat yang simple-simple aje.. Okay maksud simple disini, maknanya tade photographer, tade candy-candy buffet.. Hehe.. Yang ada hanya pelamin.. Yang penting kita bagi orang makan dan makanan cukup untuk tetamu.. Alhamdullilah.. 

Alamak kain tersangkut plak..

Actually rumah aku dan rumah Aizat (my hubby name) tadelah jauh mana pon.. 
1 Taman je uolls.. Hehe..So nak jalan kaki pon boleh.. Heee ~

Okay ketibaan Kedua Mempelai.. Hehe.. 

I love the color of the baju pengantin.. Kalau korang nak tahu color baju ni, Aizat yang pilih.. Hehe.. 
Sebab dia pernah cakap dekat aku, untuk theme belah dia adalah color hijau.. So kitaorang decide nak color hijau Awal Ashaari & Scha Al-Yahya.. Alhamdullilah ada.. Hehhe..

Okay ketibaan pengantin.. Hehe.. 
Muka pengapit aku macam Najwa Latif tak?? Huhu

My rombongan's.. 
Terima Kasih kepada cousin-cousin, saudara-mara, jiran-jiranku kerana sanggup datang menjadi rombongan bagi pihak perempuan.. Thanks again uolls.. 

Pengantin dah pun duduk di pelaminnya.. 
Untuk pengetahuan korang aku lagi suka pelamin belah lelaki dari belah aku punya.. Sobs :( 

Okay, masa untuk Pengantin beramah mesra dengan tetamu.. Kenal-kenal saudara mara Aizat.. Hehwhew..

Pengantin Lelaki pon kena beramah mesra jugak okay.. 

Rasanya sampai disini sajalah bebelan, celoteh aku pada entry kali ni.. Terima kasih kepada kedua-dua keluarga, keluarga aku dan juga keluarga mertua kerana banyak membantu untuk majlis perkahwinan anak masing-masing.. Terima kasih juga kepada tetamu-tetamu yang sudi datang.. Terima Kasih.. Mana yang baik datangnya dari Allah SWT, mana yang kurang baik itu datangnya dari pihak kami.. Maafkan jika ada terkurang layanan dari kami..  Terima Kasih juga pada keluarga mertua kerana sudi menerima saya sebagai ahli baru.. :)

*Okay lepas ni tade dah update pasal kahwin-kahwin lagi.. Hehe.. Semuanya dah aku ceritakan.. Gambar pon korang dah tengok.. Sampai sini sajalah cerita pasal wedding kami.. Doakan kebahagian kami hingga ke akhir hayat.. InshaALLAH.. 


Love, 
Fia Aznam Roses


1 comment:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak. wahh cantiknya hijau, emerald tu. sheila suka hijau. hehee. waktu kawin pun sheila pilih warna fav ni. cuma lebih teranglah warnanya. muahahha. bestnya rumah korang dekat2, senang nak jenguk keluarga kann